Who I am?

maanantai 4. elokuuta 2014

Lasit ja stressi


Moikka! Kerron tähä heti alkuun, että oon saaut lukulasit. Hain nää Specsaversilta yhteishintaan 179€. Mun tarvii pitää näitä vaan kun luen, oon koneella, ja koulussa tunneilla. Tykkään kun nää on niin erityyliset lasit, et voin vaihdella laseja asun mukaan kummat millonkin sopii paremmin:)
 






Mulla loppui loma tänään. Aloitin ruotsin kertauskurssin iltalukiossa. Tänään tosiaan oli ensimmäinen tunti ja ennen sinne menoa käväisin ottamassa parit kuvat. Iltalukiossa mun kanssa on ihana paras ystäväni Linda, nähdään aika harvoin nykyään, kun molemmilla on aika tiukka aikataulu, mutta nyt näemme joka päivä ruotsin tunneilla ah ihanaa!  Tunnin jälkeen tänään mentiin Lindan kanssa Coffee Houseen. 





 Mua stressaa aivan jumalattoman paljon tulevat kirjotukset! Koulu alkaa viikon päästä ja kirjoitukset ovat noin kuukauden päästä. Tuntuu etten oo lukenut paljoakaan määrällisesti vaikka aikaa oon käyttänyt paljon lukemiseen. Luen tosi hitaasti ja kirjoitan tiivistelmää lukemastani vihkoon, joten lukemiseen menee silleen ihan extrapaljon aikaa! Mulla on tavoitteena saada tehtyä muistiinpanot kaikesta ennen loman loppumista. Saa nähdä ehinkö.. Mulla on terveystiedosta vielä 3 kurssin kirja käymättä läpi ja ruotsista 3 kirjaa. Enköhän mä jotenki selviä..

Onko teillä jollain kirjotukset tulossa? 
                                                           
                          Kerro mulle miten oot pysynyt lukusuunnitelmassa!


                                                                           <3:M

2 kommenttia:

  1. Nuo vaaleammat kehykset sopivat sulle tosin hyvin! Millaiset vahvuudet sulla on noissa laseissa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti!:) Oikeassa linssissä on vahvuuksia +0.50 ja vasemmassa +0.75

      Poista