Who I am?

tiistai 29. heinäkuuta 2014

Mihin tää loma häviää?



Moikka! Oltiin taas mökillä pari päivää ja ekana päivänä oli aivan ihanat ilmat, mutta toisena päivänä satoi kaatamalla ja ukkosti. Kun satoi ja ei muutakaan tekemistä sillä hetkellä ollut niin ihan huvikseni katsoin montako päivää on enää lomaa jäljellä ja oikeasti kauhistuin! Enää tasan 2 viikkoa että koulu alkaa. Mihin tää loma on mennyt?! Musta tuntuu etten oo vielä tenyt edes mitään järkevää ja puolet asioista mitä mun piti tehdä lomalla on tekemättä.. En tarkota ettenkö koulussakin tykkäisi olla, mä tykkään olla koulussa, mutta.. ne kirjotukset lähestyy aivan liian kovaa vauhtia. Mua stressaa nyt jo ihan hirmusti tulevat kirjotukset..



Olen lukenut vasta kerran kaikki terveystiedon kirjat ja tehnyt tiivistelmät 1 ja 2 kursseista. Ruotsissa oon pahasti jäljessä mun lukusuunnitelmasta.. Oon opiskellut vasta 1, 2 ja 3 kurssien asiat, eli mulla on vielä 4, 5, 6, 7, 9 kurssit opiskelematta.. hups  Tän stressin ja mun huonon aikataulutuksen takia käväisin mökiltä tullessa ostamassa kalenterin. Ostin sen Prismasta hintaan 9.95e ja tuunasin sitä vähän tollasilla tarroilla, ettei se oo ihan vaan mitäänsanomattoman musta.


Nyt suuntaan nokan kohti ruotsin kirjaa ja sen jälkeen suunnitelmissa olis Bodypump ja Bodybalance tunnit salilla. 
Oonko ainoa joka on kauhistunut jäljellä olevien lomapäivien määrää ja kirjoitusten lähestymistä? Kerro miten  oot aatellut viettää viimeiset lomapäiväsi!


<3:M

2 kommenttia:

  1. Ei liity oikestaan postaukseen mut voiks kertoo millast toi bodybalance on? Tai mitä siinä tehään? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo eli se on sellast tosi rentouttavaa venyttelyä ja tosi kevyttä keskivartalon treeniä. Ne liikkeet perustuu joogaan ja siinä joutuu kokoajan aktivoimaan keskivartalon lihaksii. Mulla ainakin siit tulee tosi hyvä ja rento olo ja siin on lopussa n.10 minuutin loppu rentoutus missä maataan itelle mieluisassa asenossa lattialla maton päällä silmät kiinni ja rentoudutaan täysin. Jos et oo ollu mut haluisit mennä ni suosittelen ihan tosi paljon kyllä ja varsinkin jos on joku asia mikä stressaa tai haluu keholle hyvän olon niin bodybalancessa ainakin mä saan aina ajatukset muualle kaikesta ja tulee niin hyvä fiilis!:)

      Poista