Who I am?

maanantai 14. heinäkuuta 2014

Tired of all

Moikka! Mitä teille kuuluu? Mulle kuuluu ihan hyvää oon vaan ollut nyt tosi tosi väsynyt kun en oo jostain syystä saanut öisin oikeen nukuttua. Päivät oon viettänyt taas salilla ja kirjoituksiin lukien sekä töitä tehden. Mun päivät on ollut aika tylsiä joten en oo tänne kirjoitellut kun ei oo ollut mitään oikeen "kerrottavaa". Eilen eli sunnuntaina olin serkkuni Matiaksen rippijuhlissa. Juhlat olivat Naantalissa, joten otimme ajotunnin ja ajoin sinne ja takaisin. Päälläni minulla oli tämä musta mekko.



Pari päivää sitten olin herätessä tosi iloinen ja tein perheelle aamupalan takapihalle. Rakastan kokkaamista ja varsinkin muille ruokaa laittamista. Tein kroissantteja itse ja täytyy kyllä sanoa että yllätyin kuinka hyvin ne onnistuivat, odotin niiden lässähtävän uunissa littaniksi, mutteivat tehneet niin:)!



( kuvasta puuttuvat leivät ja salaatti )

Pikkuinen auttoi kroissanttien teossa ahkerasti keittiössä kuolaten ja väsähti sitten pihalle kun me muut aloimme syödä.

Pakko vielä lisätä tämä eilen illalla ottamani kuva haha.


Nyt alan syömään ihania kesäherkkuja, nimittäin mansikoita, vadelmia ja vihreitä viinirypäleitä, ah mahtavuutta!


<3:Maria





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti