Who I am?

torstai 11. joulukuuta 2014

Friends


Moikka! Oon taas ollut parisen päivää hiljaa, sorry about that. Mulle kuuluu ihan hyvää. Koulu vie taas paljon aikaa ja töistä olenkin loppu vuoden sairaslomalla. Oon ruvennut muistelemaan hirveesti menneitä jostain syystä ja päätynyt siihen ajatukseen, että elämästä ei selviä ilman kunnollisia, oikeita ja aitoja ystäviä. Meillä kaikilla on varmasti kokemusta "feikeistä" ystävistä, joiden kanssa ajan myötä yhteydenpito loppuu syystä tai toisesta. Oikeiden ystävien erottaminen ei aina ole helppoa ja joutuu pettymään joskus sen takia. Minulla on muutama hyvä ystävä joista olen niin onnellinen. Asioiden kokeminen ja pohtiminen yksin ei ole hyvästä ja kaikki on paremmin kun on ympärillä ihmisiä, joista välittää. Teksti tökkii.. antaa kuvien täyttää loppupostaus.


  








<3:M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti