Who I am?

maanantai 1. joulukuuta 2014

Photos by phone

Moikka! Keräsin kännykästä muutamia julkaisemattomia kuvia tänne blogiin. Kuvat on osa mun arki elämää koulun lisäksi. Oon nyt töistä sairaslomalla ainakin nyt 2 viikkoa ja mulla on siis myös enemmän aikaa blogille. Koulujutut painaa niskassa ja on hirmu paljon asioita, jotka on pakko hoitaa, mutta.. Mä tarviin sellasen pienen jutun potkimaan mua perseelle, jotta saan aikaseksi jotain! Eilen tuli pienoinen paniikki kun tajusin mitä kaikkea pitää saada tehtyä vielä ennen joululomaa, huh loma tulee tarpeeseen! Tein lukusuunnitelman ja päätin ottaa itseäni niskasta kiinni ja tehdä asioiden hyväksi jotain. Mites kävikään.. Koulun jälkeen löydän itseni vielä kahden tunnin päästä katsomassa Jim Chapmanin videoita. Ei näin! Kun saan postauksen valmiiksi menen alakerran sohvalle kirjojen kanssa enkä poistu sieltä ennenkuin on tän päivän tehtvätä tehty suunnitelman mukaan, diili?

1. Uudet Timberland kengät, ah rakkautta! 2. Vauvan kanssa iltalenkillä. 3. Leivoin mustikka-vadelma-pullaa! - nam. 4.Sunnuntai-illan selfie hah.

1. Ylioppilaslakkien kokeilua ihanan Emilian kanssa koulussa.(olin ensin tilaamassa 4 koko liian isoa lakkia, hups..) 2. Ensilumi yllätti!-hui. 3. Granaattiomena on niin yks mun lempiherkuista!( sen kuorimiseen vaan tuppaa menemään se 20 min..) 4. Naptime with my baby.

Koitan päästä postaamaan vähän useammin nyt! See u soon..

<3:M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti