Who I am?

keskiviikko 18. kesäkuuta 2014

Vihdoin uusi kone!!

Moikka! Olen nyt vihdoin saanut aikaiseksi ostaa uuden oman koneen! Halusin jonkun pienen ja näppärän läppärin ja päädyin HP pavilion x360 malliin. Hain parisen tuntia sitten tämän uuden rakkauteni Expertin myymälästä hintaan 449€. Läppärissä on kosketusnäyttö ja se on puoliksi myös tabletti ja siinä on beatsaudio..

 Kone tuli tämän näköisessä laatikossa

 Paketista paljastui tämän näköinen sisältö







Koneen malli x360 kertoo siitä, että läppärin kansi kääntyy 360 astetta. Läppäri on eräänlainen kannettavan tietokoneen ja tabletin hybridi. Eli kosketusnäytöllinen kapistus kyseessä. Punainen oli ainoa väri, jota tästä mallista kaupoissa oli ja tykkään kyllä tästä punaisesta! Tää on sellainen pirtsakka ja ei se perus musta tai harmaa mitä just en halunnut. Mulla ei oo ikinä ollut mitään vehjettä jossa tää Windows 8 käyttöjärjestelmä ois, joten oon vielä ihan ulalla miten tätä käytetään ja kun oon tottunut siihen 15,6 tuumaiseen läppäriin niin tää 11,6 tuumainen tuntuu hirmu pikkuruiselta siihen verrattuna ja vielä et voin koskea tota näyttöä ja se toimiikin jopa silleen niin on ihan uutta mulle! Oon kyllä toistaiseksi todella tyytyväinen mihin suurimman osan rahoistani laitoin. Onneksi on kesä täynnä töitä joten toivon mukaan saan menetetyn summan ja enemmän takaisin jotta selviin haha!
Nytkun on tää ihan oma kone eikä oo enään niin, et heti kun saisin koneen hetkeksi käyttööni niin on joku hengittämässä niskaan ja hoputtamasssa mua et toinen tarvii koneen, Nyt voin postata paljon useammin mikä on tietysti positiivista blogin kannalta! Ainoa tähän astinen negatiivinen asia koneessa on se , ettei tässä ole cd/dvd- asemaa, en voi katsoa leffoja dvd:ltä vaan pitää netistä katsella. Sinänsä tämä ei ole ongelma, mut nyt tuntuu että oon kerännyt mun leffakokoelmia vähän turhaan kun en niitä pysty katsomaan koneelta ja telkkaria mulla ei ole kun en sitä katso melkeen ollenkaan niin odottelen sitten sitä että kun vuoden päästä muutan omilleni niin sielä omassa kodissani sitten katselen leffoja kylminä talvi-iltoina vilttiin kääriytyneenä... 

<3: Maria

2 kommenttia: