Who I am?

sunnuntai 22. kesäkuuta 2014

Midsommar

Moikka! Nyt vähän jäljessä hyvää juhannusta kaikille! Toivottavasti teidän juhannus sujui hyvin ja ennen kaikkea turvallisesti. Mä vietin juhannuksen ihan kotona perheen kanssa grillaten ja futiksen MM-kisoja katsoen. Juhannusyön vietin omassa huoneessani katsoen Dance academyn ensimmäistä tuotantokautta ja syöden viinirypäleitä.
 Juhannus.. Keskikesän juhla.. keskikesä?? Mä olen sitä mieltä et Suomen kesä ei oo edes vielä alkanut! pistää ihan tosissaan ärsyttämään tää ilma ja kylmyys. Juhannus aamuna menin koiran kanssa kävelylle TOPPATAKISSA. eli mulle tänä vuonna juhannus oli vain juhannus ja sillä ei ollut mitään tekemistä kesän saati sitten keskikesän kanssa. Hyökkäsin sateen jälkeen eilen kuvaamaan yhteen kuviksen kurssiin lopputyötä, sateen jälkeen on kaikki niin kaunista kun on vesipisaroita joka puolella.

Tämän kesän ihan ehdoton grilliherkku on vihreä tankoparsa jonka päälle on kierretty pekoni! 

Innostuin leipomaan vadelma pulla pitkon. Tein ihan perus pullataikinan ja kaadoin päälle pakaste vadelmia ja niiden päälle keitin sokeriliemen etteivät marjat lässähtäisi, ja hyvää oli!



Vaikka on vasta kesäkuu ja kirjoitukset on syyskuussa olen niin hirmu stressaaja, että mä stressaan nyt jo niistä! Mun tavoite oli ruotsin kanssa et lukisin kirjan viikossa. Nyt on kesälomaa mennyt 3 viikkoa ja olen saanut vasta ensimmäisen kurssikirjan luettua.. Terveystietoa en ole ees alottanut vielä. Nytkun on näitä ihania sadepäiviä niin voisi tietenkin käyttää sitä hyväksi ja käyttää ajan lukemiseen. Mulla vaan se menee niin että kun sataa laitan Dance academy jakson pyörimään ja huomaan katsoneeni 5 jaksoa putkeen ja sitten onkin jo jotain muuta tekemistä ja kirjat pysyvät visusti hyllyssä.. Otan nyt itseäni niskasta kiinni ja menen lukemaan ja käytän tämän sadepäivän hyödyllisesti kirjoituksiin valmistautuen!

p.s. Laittakaa kommenttia et kumpi banneri on parempi, vanha vai uusi niin tiedän kumman pidän!:)

<3: Maria



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti