Who I am?

maanantai 30. kesäkuuta 2014

New things!

Moikka! Ihan aluksi haluun kertoa, että sain töitä! Oon nyt lehden jakaja ja mun työhän kuuluu lehtien ja mainoksien lajittelu sekä jako tietylle alueelle. Mulla oli perjantaina ensimmäinen työpäivä ja totesin sen olevan kivaa hommaa. Mutta täytyy  kyllä sanoa, että lehtiä jakaessani opin arvostamaan hissejä taloissa.. Monet ketkä ovat kuulleet työstäni ovat nauraneet ja pitäneet minua hulluna. Itse olen kuitenkin sitä mieltä, että työ tämä on siinä missä muutkin ja olen todella iloinen että sain töitä. Yritän suhtautua mahdollisimman positiivisesti työhöni varsinkin kun kyseessä ei ole vain kesätyö vaan olen vakitöissä siellä, Seuraava työpäivä on tiistaina eli huomenna.

Olin pari päivää sitten ihanan Iidan kanssa keskustassa. Tarkoituksemme oli mennä kirjastoon lukemaan kirjoituksiin, mutta päädyimme Coffee Houseen juttelemaan ja kahvittelemaan. Kahvittelun jälkeen suuntasinne Spirit Storeen ja en voinut uskoa silmiäni! Löysin kengät joita olin katsellut jo kauan aiemmin, mutta hinta oli aina minun kukkarolleni liian suuri.. normaali hinta oli 59€ ja nyt ne olivat alennuksessa vain 9.90€!!! En paljoa miettinyt kun nappasin nämä ihanuudet kainalooni ja marssin kassalle.



Kävimme Veeran kanssa etsimässä Siljalle synttärilahjaa ja samalla poikkesimme H&M, Minulla oli sinne 2 lahjakorttia joilla oletin olevan enää yhteensä joku 8 €, menin kassalle kysymään paljonko sielä oli ja suureksi positiiviseksi yllätyksekseni myyjä kertoi sielä olevan vielä yhteensä 45€!! Ostin sitten kuvassa näkyvän treenitopin hintaan 14.95€ ( kuva vääristää värin, oikeasti se on ihan neon pinkki)


Kultatalon koruliikkeessä oli alennukset, päädyin ostamaan tämän söpön korun joka maksoi enää vain 4,95€


Tigerista hain perus kuulokkeet vanhojen rikkimenneiden tilalle:


So happy girl!


Nyt lähden ajotunnille! Liikenteessä olevat varokaa hopeaa mersua ;)


<3: Maria






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti