Who I am?

perjantai 6. kesäkuuta 2014

Friday!

Moikka! Mites teillä sielä ruudun toisella puolella on kesäloma tähän asti sujunut?:)
Mä "heräsin" tänään todellisuuteen et syksyn kirjotukset lähestyy ja mun huonolla todistuksella pääsee just ja just ehkä lukiosta ulos. Mun on siis pakko panostaa kirjotuksiin ihan tosissaan. Heti aamusta katsoin puuttuvat kirjat ja marssin kirjakauppaan. Multa puuttuu vielä kaksi ruotsin kirjaa, jotka hommaan myöhemmin. Kauhistuin tota kirjojen määrää.. 15. Siis viisitoista kirjaa.. you kidding me. No juu on ainakin runsaasti aikaa valmistautua!:) 
 Tästä kirjapinosta tulee mun paras ystävä kesällä..

Se koulusta, nyt on kuitenkin loma! Niinkun aiemmin postauksessa sanoinkin, olen siis viettänyt tähän astisen lomani mökillä. Pieni ihminen keskellä metsiä, peltoja ja hyttysiä. Rakastan sitä rauhaa mikä mökillä on. Lähimmät naapurit parin kilometrin päässä ja lähimpään kauppaan se 10 km. Oletetaan, että aamulla herää linnunlauluun tai keittiöstä tulvivaan kahvin tuoksuun.. Ei ei.. Mä heräsin joka aamu siihen, kun koira hyppi mun päällä ja vinkui ulos. Tämä tapahtui aina kuuden aikaan. (menin kuitenkin takaisin nukkumaan tämän jälkeen). Otin paljon aurinkoa ja maalasin seiniä sekä tein pihatöitä. Kesän 2014 ensimmäiset rusketusrajat hankittu siis!



 Olin unohtanut ilmoittautua matikan kutos kurssin uusintakokeeseen, joten säästyn tylsiltä laskuilta ja itkupotkuraivarilta. Voin siis ottaa perjantai illan rennosti H&M:n kookos kasvonaamion, vesimelonin ja hyvän elokuvan parissa! Ah parhautta!




Loppuun vielä informatiota! Olen saanut kamerani takaisin toimintaan ja käyttöön, joten toivon suuresti niiden aivan surkea laatuisten kännykkä kuva postauksien olevan historiaa.. Minulla edelleenkään ei ole mahdollisuutta koneen käyttöön kovin usein, mutta asiaan tulee muutos ensi viikon sisällä, kun ostan oman läppärin. Viettäkäähän oikein rentouttava viikonloppu, minä menen nyt kääriytymään peittooni ja nauttimaan yksinäisestä leffa-illasta!

<3:Maria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti