Who I am?

tiistai 24. kesäkuuta 2014

And again one rainyday..

Moikka!Tänään on taas satanut koko päivän ja rakeitakin tuli tossa päivällä. Missä on kesä?! Löysin aamulla taas itseni toppatakki päällä kadulta koiran kanssa kävelemästä. Positiivisesti ajatellen loppukesä voisi olla oikein aurinkoinen ja lämpöinen jos nyt kesäkuussa sataisi koko kesän puolesta.. Aina voi toivoa..
Innostuin taas ottamaan kameran mukaan iltakävelylle ja tässä vähän illan kuvasaldoa tuolta sateesta.




Päätin taas kokeilla uutta reseptiä aamupalalla, 
3 ruokalusikallista maustamatonta turkkilaista jogurttia
kourallinen pakaste vadelmia
1 ½ ruokalusikallista kaurahiutaleita



Tässä näyte siitä miten mää oon nää sateiset ja kylmät illat viettänyt. Oon vaan ollut ja kuunnellut Kaija Koon uutta albumia Kuka sen opettaa. Mulla on aina musiikin kanssa sellaisia "kausia" et mulla on aina joku artisti tai bändi minkä biisejä kuuntelen siihen asti että niihin kyllästyy. Viimeksi mulla oli tälläinen Celine Dion ja nyt tuntuu olevan Kaija Koo.
Olen myös katsonut melkein kaikki MM-futis pelit, joten iltani ovat myös menneet paljon tv:n ääressä milloin millekin maan joukkueelle hurraten. Oon 6 vuotta kannattanut Espanjaa ja mua harmitti ihan älyttömästi kun Espanja tippui jo näin aikaisin kisoista, mutta niin se vaan menee, et parhaat menee jatkoon ja Espanja ei tällä kertaa pelannut niin, että olis mielestäni jatko paikan ansainnut. Mielenkiinnolla jään odottamaan mitä kisoissa oikein tulee tapahtumaan kun tuntuu että on nyt jo tullut monen moista yllätystä.



<3: Maria

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti