Who I am?

torstai 1. tammikuuta 2015

2014

Vuosi on vaihtunut ja vuosi 2014 on jätetty taakse. On aika muistella kulunutta vuotta ja sen tapahtumia. Vuosi 2014 oli monella tavalla ainutlaatuinen ja unohtumaton, mutta kuitenkin tähänkin vuoteen mahtui alamäkiä ja asioita, joiden muistelu ei tuokaan hymyä huulille. 


Kokosin tähän kollaasiin asiat, jotka tulivat päällimmäisenä mieleen tästä vuodesta. 1. 14.2. Wanhat, prinsessapäivä. 2.  28.10 täytin 18, täysi-ikäisyys. 3. 16.12 Jäin auton alle. 4.  5.12 veljestäni tuli ylioppilas. 5. Toukokuussa alkanut autokoulu. 6. Futiksen MM-kisat.



Vuoden 2014 kesällä yritin elää terveellisesti ja käydä paljon salilla sekä lenkkeillä niin usein kun mahdollista. Sateisesta kesäkuusta huolimatta löysin itseni monena sade-iltana lenkiltä ja jopa aloin tykkäämään sateella juoksemisesta. Sain kadulla autoilijoilta välillä kummaksuvia katseita, mutta ei se saanut pyyhittyä sitä mahtavaa fiilistä mikä lenkin jälkeen tuli.
 En ole koskaan oikeen ollut "mekkoihminen", mutta halusin oppia käyttämään mekkoja ja kuluneena kesänä mua saattoikin nähdä melko usein mekko päällä.
 Löysin itseni usein rentoutumassa lehden ja hedelmien/pähkinöiden kanssa lattialta. Lattialla rentoutumisesta tulikin mulle oikein tapa.


Vuonna 2014 innostuin valokuvaamisesta oikeen todenteolla ja kesälomallakin saatoin herätä välillä aikaisin ja lähteä kameran kanssa aamukävelylle ja kuvata luontoa. 
Yksi kesän lempparijutuista mulle oli matka Helsinkiin isän kanssa. Matka oli mulle tärkeä ja aika siellä oli korvaamatonta, isä-tytär-reissu.
Mä olen mökki-ihminen. Rakastan viettää aikaa mökillä kesäisin. Se on vaan jotain, joka tekee kesästä kesän. Tehtiin usein äidin kanssa mökkireissuja ja vietettiin siellä aikaa ihan kahdestaan. 



Elokuussa sain lukulasit juuri ennen iltalukion alkua. Kävin ruotsin kertauskurssin yhdessä parhaan ystäväni Lindan kanssa . Loppukesä ja alkusyksy menivät pitkälti töitä tehdessä ja syksyn ylioppilaskirjoituksiin lukiessa. Syyskuussa olivatkin kirjoitukset, joista tuli terveystiedosta E ja keskipitkästä ruotsista B. 
Addiktoiduin huulipuniin. En ennen osannut/tykännyt käyttää niitä, mutta syksyn alusta lähtien mulle on tullut ns. alaston olo jos oon menossa johonkin ja oon muutenkin meikannut, mutta oon jättänyt huulet ilman mitään väriä.


Suuri suuri osa mun vuotta 2014 olivat rakkaat ystävät. Niin paljon hyviä muistoja yhdessä ystävien kanssa. Niin paljon hetkiä, jolloin nauraa kippurassa, ääntä ei tule, mutta naurunkyyneleet tulevat silmiin. 
Viimeisen kollaasin viimeinen kuva kuvaa mun fiilistä maaliskuun jälkeen, vapautunut. Kesän alkaessa olin vihdoin selättänyt kuumetaudin, joka kesti melkein puoli vuotta ja rajoitti mun elämää suuresti. Olin onnellinen.
 Aloitin 23.3.2014 kirjoittamaan tätä blogia. On vapauttavaa saada kirjottaa ihan mistä haluaa, millon haluaa ja miten haluaa,.

Kiitos kaikille kuluneesta vuodesta, tehdään seuraavasta vielä parempi! 
Onnellista uutta vuotta 2015!

<3:M

2 kommenttia: