Who I am?

perjantai 30. tammikuuta 2015

Friday night at home


Moikka! Mulle tuli yhtäkkiä kauhee postausinto taas ja aloin miettimään, että mun postaukset on menneet huonompaan suuntaan.. Aikaa on vähän ja olen ollut todella väsynyt pitkään. Yritän tehdä parannuksen ja postata enemmän asiaa ja vähemmän sellasta liibalaaba höpinää, haha. Tätä suuremmalla syyllä, jos sulla on mielessä joku aihe tai juttu mistä haluisit, että teen postauksen, kerro siitä mulle. En ole saanut pitkään aikaan myöskään mitään kunnon asukuvia tai oikein muitakaan kunnon kuvia. Syynä tähän on yksinkertaisesti ajan puute yhdistettynä siihen, kuinka vähän päivässä on valoisaa aikaa ja en halua kuvista huonolaatuisia ja tummia, kun mun kameralla ei saa hämärässä yhtään tarkkoja kuvia.
 Nyt kuitenkin halusin näyttää teille mistä mun perjantai-ilta koostuu ja mitä mietteitä mulla on päässä tälläkertaa. Suunnitelmat muuttuivat, aluksi piti mennä Eemelille parhaan ystäväni Lindan ja muiden kaverien kanssa, mutta aina kaikki ei mene niinkuin toivoisi ja suunnitelmiin tulee muutoksia. Vietän koti-illan ja menen aikaisin nukkumaan. Uni tosiaan tulee tarpeeseen nyt.. 


Istun usein matolla puhelin kädessä, juttelen ystävieni kanssa ja mietiskelen ja suunnittelen asioita.  


Ulkona on kylmä. Mun piti mennä kävelylle, mutta palelin jo roskia viedessä, joten jäin sisälle, kääriydyin lämpöiseen huiviin ja laitoin teeveden kiehumaan.



Halusin välillä lukea jotain, mikä oikeasti kiinnostaa ja on ihanaa ajanvietettä. Ei, en tarkoita tuota historiankirjaa. The fault in our stars - John Green. Paras koskaan lukemani kirja ja ensimmäinen minkä luen englanniksi. Haluaisin kovasti ostaa sen yhdessä postauksessa mainitsemani John Greenin kirjaboksin. Voisin pääsykokeiden jälkeen palkita itseni lukemisesta ja hommata sen? Nähtäväksi jää..


Forum historia IV 
vs.
The fault in our stars


<3:M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti