Who I am?

lauantai 7. helmikuuta 2015

Saturday


Moikka! Anteeksi tämä viikon hiljaisuus.. Mulla oli torstaina äidinkielen tekstitaidon ylioppilaskirjoitukset. 1/5 suoritettu, 4/5 jäljellä. Stressin taso nousee koko ajan ja musta tuntuu, että en syksyn kirjoituksiinkaan stressannut ihan näin paljoa. Koulua ei mulla enään ole, vaan menen sinne enään penkkareihin ja kirjoituksiin. Tuntuu oudolle, mutta samalla on niin helpottunut olo kun ei ole enää muita kursseja "hidastamassa" lukemista kirjoituksiin. Enää pitäisi vaan päästä siihen lukurutiiniin kiinni. Eiköhän se tästä kun muutkin kirjoitukset lähenevät.. 


Päätin tehdä viikkolukusuunnitelmia. En enää orjuuta itseäni kirjan vangiksi päiväohjelmilla, vaan laitan tietyn määrän asioita opiskeltavaksi viikolle ja teen niitä omaan tahtiin. Seuraavalle viikolle oon varannut 3 psykan kirjaa ja enkun sanastojen lueskelua. Tiistaina onkin jo englannin kuuntelut -hui. 

Mitä muuta kun koulua? Mulla on edelleen käsi lastassa ja näillä näkymin se onkin tuossa häiritsemässä elämistä melkeen kesään asti. Olen siis töistä sairaslomalla melkoisen pitkään. Olen edelleen aivan addiktoitunut Youtubeen! Katselen päivässä monta tuntia putkeen ihan huomaamatta ajankulua videoita. Britti "youtubeperhe" on vienyt mun sydämen ihan kokonaan. Joe Sugg, Zoella, Alfie Deyes, Jim Chapman ja muut..Tää addiktio vie multa lukuaikaa ja yöunet monesti haha. Aloitan yleensä koulun jälkeen katsomaan videoita ja lopetan 1-2 aikaan yöllä. Pitäisi ehkä yrittää vähän rauhottua ton Youtuben kanssa, mutta minkäs teet -haha.






Nyt iltapala-salaatin ja uusien pörrösukkien kanssa sängyn nurkkaan lukemaan psykologiaa. 

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

<3:M



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti