Who I am?

lauantai 21. helmikuuta 2015

24h


Moikka! Mun piti tulla tekemään tää postaus jo eilen, mutta mulla ei ollut energiaa siihen. Oon edelleen kipeenä ja tuntuu,ettei tää millään lähe pois. Tän viikon ajan päivät on oikeestaan noudattaneet joka päivä samaa kaavaa; lukemista,youtubea,siivoilua,nukkumista.. Unirytmi on vähän sekaisin ja aloinkin miettiä, että kaikilla on vuorokaudessa samat 24 tuntia aikaa elää ja olla. Kaikki viettävät sen ajan omalla tavallaan. Tässä mun viimeiset 24 tuntia.

Villapaita H&M // housut Zara

Aamulla heräsin joskus 11.30 aikoihin, kävin suihkussa ja puin vaatteet. Lähdin käymään Neossa hakemassa röntgen- ja magneettikuvia.



Mua alkoi kyllästyttää jo pöydällä notkuvat jouluvalot ja muut jouluhärpättimet. Siivosin huoneen ja vaihdoin tavaroiden järjestystä vähän keväisemmäksi. Hain cittarista kukkia tuomaan keväisempää pirteyttä tohon pöydälle. (koitan pitää ne hengissä hah)


Huomasin, että mulla oli jäänyt paljon videoita katsomatta, joten kulutin parisen tuntia niitä katsomalla.



Divaani-lehti oli ilmestynyt postiluukusta ja se piti tietysti lukea teekupposen kanssa.


Luin pitkin päivää psykologiaa kappaleen silloin ja toisen tällöin. Illalla otin itseäni niskasta kiinni ja aloitin lukemaan ja kirjoittamaan muistiinpanoja klo 20 ja lopetin klo 3 yöllä. Kun aihe on mielenkiintoinen ja lukuympäristö tarpeeksi lämmin ja mukava, ei edes huomaa ajankulua ja yhtäkkiä kello onkin yli puolen yön. Halusin lukea tuon 3kurssin kirjan loppuun ennen kuin sallin itselleni mennä nukkumaan. Tyhmä päätös.. Oon tehnyt tällä viikolla joka ilta näin ja siirtänyt yöunia sitten toisesta päästä pitemmiksi. Aamusta jää paljon pois kun heräilen vasta siinä 11 aikaan. Ehkä mä yritän fiksata tätä nukkumista takaisin ns. normaaliksi unirytmiksi, tai sitten tä vaan on sitä abi-elämää viimeisen kuukauden ennen kirjoituksia?

Rentouttavaa viikonloppua kaikille!

<3:M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti