Who I am?

tiistai 17. helmikuuta 2015

A Cup of tea? -Yes please



Moikka! Hyvää hiihtolomaa kaikille, jotka siitä saa nauttia! Olen ollut kipeänä penkkareiden jälkeen ja tuntuu, että seinät kaatuu päälle täällä kotona. Tänään oli viides päivä kun oon kipeänä ja vaikkei olo helpota, päätin lähteä kävelylle ulos. Päätös ei ollut fyysisesti ajateltuna mikään maailman fiksuin päätös, mutta teki hyvää päästä ulos hetkeksi. Ulkoa tullessani päätin keittää teetä (taas), Neljäs kuppi tälle päivälle.. Monet on selviä kahvi-ihmisiä, mä olen täysin tee-ihminen.  Mulla päivä ei lähde käyntiin ilman kupposta teetä.


Sain rakkaalta veljeltäni teekokoelman jouluna ja tää on ollut kyllä jokapäiväisessä käytössä sen jälkeen. Kaikki lemppari teemaut löytyy samasta boksista -ah parhautta!


Erityisesti nämä kolme on omia lemppareita kyseisestä kokoelmasta. 

1. Organic Rooibos Happy Holiday. (vaaleanpunainen) 
Sisältää mm. sitruunaa,granaattiomenaa,kanelia..

2.Organic Pomegranate Blackcurrent & Peach. (sininen)
Sisältää mm. granaattiomenaa,omenaa,persikkaa,mustaherukkaa..

3.Organic Passion fruit Mango & Strawberry. (pinkki)
Sisältää mm. vihreää teetä, sitruunaruohoa,mintun lehtiä,mansikkaa,passion hedelmää,mangoa..


Nyt teekupposen kanssa lukemaan psykologiaa.

Oletko sä tee vai kahvi-ihminen?

<3:M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti