Who I am?

sunnuntai 18. tammikuuta 2015

Hiuskriisi!



Moikka!  On taas sunnuntai ja sain tänään lastan pois kädestä! Se ehti olla mulla pari pävää yli kuukauden ja nyt tuntuukin tosi oudolle kun sitä ei oo, mutta olo on vapaa ja kaikki on helpompaa kun voi edes vähän käyttää toistakin kättä. Ei se vielä terve ole, mutta suunta on oikea. 

Kuitenkaan en nyt tullut tekemään postausta mun ranteesta, vaan mulla on hiuskriisi! Mulla on ollut samanlaiset hiukset jo nelisen vuotta, pituus vaan on vähän vaihdellut. Nyt riittää. Tekisi ihan hirmusti mieli leikata ihan reilusti pituutta pois. Sen pituiseksi suunnilleen, mihin alla oleva kuva rajaa ne. Ennen kuin uskallan varata ajan kampaajalle tässä on vielä muutama mutta. Ensinnäkin mulla on aina ollut pitkät hiukset, en oo ikinä leikannut niitä lyhyiksi enkä edes puolipitkiksi. Haluaisin leikata ne melkein tasapitkiksi, eikä niinkuin ne nyt ovat kerroksittainleikatut. Lyhyemmät hiukset olisivat paljon helpommat varsinkin talvella kun ainakin mulla hiukset sähköistyvät ihan älyttömästi. Kuitenkin mietin, että sopisko ne mulle? Ehkä sopisivat, ehkä eivät. Jos menen ne leikkaamaan, niin niitä ei saa takaisin kun kasvattamalla niitä melkoisen kauan. Toisaalta ne ovat vain hiuksia, jotka kuitenkin kasvaa takaisin. Myös päälihiuksille pitäisi sitten tehdä jotain muutosta, tietäisi vaan,että mitä. 


Jos jollain on ideaa miten ne leikkaisin tai ihan vaan, että sopisko mulle lyhyemmät hiukset, niin kommenttia tulemaan! Kaikki apu otetaan ilomielin vastaan!

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille ja kaikki abit, jaksakaa vielä viimeinen kouluviikko!;)

<3:M

2 kommenttia:

  1. Mun mielestä jokaisen, joka todella haluaa leikata hiukset lyhyemmiksi, tulisi leikata. Hiukset kuitenki ovat uusiutuva luonnonvara ;) Kaikki aina vain ajattelevat, että mitä jos lyhyet eivät sovi. Mitä jos lyhyemmät sopivat paljon paremmi kuin pitkät ja tosi usein ne näyttävät terveemmiltä kun leikataan lyhyemmiksi. Suosittelen lämpimästi leikkaamista. Sulla on noin pitkät hiukset, joten en uskoisi muiden edes huomaavan, että olet leikannut jopa 15 cm pois :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti neuvoista!:) Aattelin mennä huomenna varaamaan ajan kampaajalle. Saa nyt sitten nähdä kuinka lyhyeksi uskallan haha. Huomaan kans, että pitkät hiukset usein näyttää kuivilta ja huonokuntoisilta. Lyhentäminen voisi just auttaa tähän!:) Eiköhän tää hiuskriisi hellitä kun noista saa ihan kunnolla senttejä pois haha.

      Poista