Who I am?

perjantai 12. syyskuuta 2014

Kipeenä

Moikka! Mulle kuuluu ihan hyvää muuten paitsi oon taas kipeenä ja ensimmäinen osa kirjoituksistakin on jo takana päin, vielä 2 pahinta edessä. Terveystieto ja Ruotsin kirjallinen osuus. Terveystiedon kirjoitukset on maanantaina ja ruotsin perjantaina, sitten on ohi tältä erää! Oon ollut kipeänä, jonka takia en oo saanut luettua nin paljon mitä oisin halunnut, joka vähän stressaa mua, mutta on mulla vielä muutama päivä aikaa. Pahoittelen tätä mun blogin yo-kirjoitus pitoista sisältöä, mut kirjoitukset vaan tällä hetkellä on mun elämässä tosi iso asia ja mun tähän astisen elämän tärkeimmät sekä isoimmat kokeet jotka saattaa määrätä mun loppuelämän ammatin ja paljon muuta. Mulla on pari idistä postauksista mitä aattelin toteuttaa sitten kirjoitusten jälkeen kun ei oo koulua oikeestaan ollenkaan hetkeen ja mun päivät tulee koostumaan töistä, eli on enemmän aikaa blogille!:)Samoin jos teillä jollain on jotain aihetta mielessä mistä haluisitte et tekisin erillisen postauksen tai jotain ni kertokaa se mulle!

Olin eilen ihanan Terhin kanssa vähän ostoksilla koulun jälkeen, ja vaikka kuinka olin päättänyt etten ostaisi muuta kun kahvin ja mun piti vain mennä Terhin seuraksi mutta.. Tarttui sieltä keskustan kaupoista munkin mukaani jotain.


Tigerista Silmälasi kehykset, rakastan sisustamista ihan älyttömästi ja aattelin että noi sopis seinälle kun mulla on muitakin tollasia samaa materiaalia olevia yksityiskohtia mun huoneessa, joita oon tänne sillä idealla hankkinu että haluun ne omaan kotiini sitten kun muutan.
H&M:stä ihana harmaa pitkä neule ja rannekoru sekä sivellin. Ostin kans kirjoituksia varten kyniä ja lyijyä kun vanha kynä hajosi.



Ginatricotista löysin aivan ihanan ja pehmeän huivin ja vähän saman värisen huulipunan. Tykkään ihan hirveesti pitää huiveja ainakin näin syksyllä ja ne täydentää asukokonaisuuksia tosi kivasti! Oon sitä mieltä että huiveja ei vaa voi olla liikaa ja onhan niitä tonne kaappiin jo kertynytkin ihan mukavasti.

Nyt palailenkin takaisin koulukirjojen pariin ja tuunkin seuraavaksi postaamaan tänne blogin puolelle kun terveystiedon kirjoitukset on ohi:)

Ootteko te tehny jotain syksy-ostoksia? Kerro siitä mulle!
<3:M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti