Who I am?

sunnuntai 28. syyskuuta 2014

Onnellisuus



Moikka! Halusin tulla päivittelemään ja ketomaan kuinka onnellinen oon tällä hetkellä. Heräsin aamulla kasin aikaan ja lähdin töihin kupittaalle. Rakastan tota valmennustyötä! Se on paras asia mitä mun elämässä on pitkään aikaan sattunut!Aattelin ennen tän toisen työn alottamista, et mul ei jää aikaa ollenkaan sosiaaliselle elmälle - kavereille, mut kuitenkin vaikka mulla on 6 päivänä viikossa töitä ja koulu siihen lisäksi mulla jää myös hieman aikaa kavereille, joka tekee mut vielä onnellisemmaksi. 

Tänään on rakkaan mammani 70-vuotis syntymäpäivä, oltiin eilen mammalla suvunkesken vähän juhlistamassa tätä ja oli kyllä kiva nähdä serkkujakin ja muuta sukua pitkästä aikaa! Ja mamma oli kyllä tehnyt taas niin ihanat ruuat että kenellekään ei taatusti jäänyt nälkä kotiin lähtiessä- haha. Mamma on aina ollut mulle tosi läheinen ja rakas ihminen, pienempänä vietin paljon aikaa mammalla ja tehtiin kaikkea mahdollista yhdessä. Asuin mammalla uittamolla kuukauden verran viime keväänä ja sen jälkeen oonkin ehtinyt liian vähän käymään sielä joka vähän harmittaa mua. 


Nyt on siis meneillään koeviikko ja mulla on vain 2 koetta - ah! Huomenna psykologian koe ja keskiviikkona terveystiedon koe. Saan myös huomenna tietää tähänastisten ylioppilaskirjoitusten opettajien tekemät arviot ennen ylt:ään lopulliseen tarkistukseen menoa. Vähän jännittää varsinkin ruotsi koska tänä vuonna koe oli todella vaikea. Nyt pitää vielä jaksaa tsempata nämä 2 koetta ja sen jälkeen helpottaa huimasti! Mulla on ensijaksossa vain 3 kurssia, joten koulun osalta elämä kokee suuren helpotuksen ihan pian!- sitä odottaen.




Kokeilin eilen tehdä aamupalaksi terveellisiä "jauhottomia lettuja". Tuli kyllä yllättävän hyviä, mutta paisto oli aika hankalaa kun taikina oli sellasta vaahtoa ja se aina vähäsen paloi jostain kohtaa tai meni rikki, jonka vuoksi en saanut näistä nättiä esillepanoa aikaiseksi..

2 kananmunaa
1 banaani

(vatkaa munat vaahdoksi ja lisää muussattu banaani ja sekoita vielä)

päälle;
marjoja pakastimesta
hunajaa

<3:M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti