Who I am?

torstai 18. syyskuuta 2014

Kohta on ohi!



Moikka! Oon aivan rakastunut näihin hedelmä smoothieihin! Kokeilen jatkuvasti uusii erilaisii reseptejä ja en osaa päättää mistä tykkäisin eniten. Tykkäisin yhdistää kaikkee vihreetäkin tonne mukaan ja kaikkee mitä vaan ikinä vois sekaan laittaa, mut en ihan uskalla sotkee kaikkee vaan sekasin, haha. En yleensä tykkää laittaa banaania smoothieen mut tähän versioon se mun mielestä sopi! Tällä kertaa käytin nesteenä tätä GodMorgonin punaista appelsiinimehua.





Ja tältä näytti siis lopputulos. Noi auringonkukan siemenet sopii tosi hyvin mun mielestä tohon! maistuu tosi hyviltä ja antaa sellasen "ruokasamman" vaikutelman tosta.




Kävin tänään koulun jälkeen ihanan Terhin kanssa kahvilla ja käytiin myös parissa kaupassa ja ostin ton The Body Shopin honeymania käsirasvan ja toi tuoksuu aivan äly hyvälle! Oon nyt jo ihan rakastunut tohon ja sen kätevään kokoon (30ml) voin kuljettaa sitä koululaukussa ja kun toi imeytyy ihoon niin nopeasti niin ei edes tahmaa koulukirjoja!-ah parhautta! Käytiin kans Tigerissä ja löysin tollasen kivan sisustus yksityiskohdan, mustan puusta tehdyn &-merkin. Tuntuu että joka kerralla kun käyn kaupoilla mukaan tarttuu just jotain ihania sisustus yksityis kohtia ja jotain tavaraa mun tulevaan omaan kämppään. Sisustus jutut on vaan mulle se heikko kohta mitä ei koskaan voi olla liikaa! 

Tällästä tänään, huomenna viimeiset ylioppilaskirjoitukset tältä syksyltä, nimittäin vuorossa olis ruotsin kirjallinen osa. Kohta on ohi!

<3:M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti