Who I am?

sunnuntai 14. syyskuuta 2014

Healthy smoothie



Moikka! päätin tässä kipeenä ollessani kehittää jotain terveellistä safkaa!

1dl ruusunmarjakeittoa
1dl vettä
½ porkkana
kourallinen jäisiä pensasmustikoita
kourallinen jäisiä vadelmia
6 viinirypälettä

päälle:
Vadelma, mustikoita ja auringonkukan siemeniä

Tuli ihan äly hyvää vaikka itse sanon! Rakastan tollasia terveellisiä smoothieita/fruitieita! Mun on jo kauan pitänyt kokeilla tehä vihreetä smoothieta, mut en oo saanut aikaiseksi mennä sitä varten kauppaan.. Voisin tehä joku päivä tässä tänne mun lemppari smoothie/fruitie postauksen johon laittaisin mun lemppareista kuvat ja reseptit, mitäs tykkäisitte? 


Kertokaa mulle teidän lemppari smoothieista/fruitieista ja jos kokeilitte tota mun reseptiä niin kertokaa tykkäsittekö!


                                                                             <3:M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti