Who I am?

tiistai 23. syyskuuta 2014

Syksyihminen


Moikka! Nyt se on ohi, nimittäin tämän syksyn ylioppilaskirjoitukset! - jes! Nyt vain odotellaan tuloksia. Seuraavat kokeet ovatkin sitten paljon pienempiä ja ylihuomenna alkaakin koeviikko. Mulla on nyt viikon loma koulusta, - ah parhautta! Pieni loma tulee kyllä todella tarpeeseen nyt kun oon taas kipeä ja aivan uupunut kaikkeen lukemiseen kirjoitusten jäljiltä. 
Tänään kun oon ollut kipeänä en oo tehnyt juuri mitään järkevää. Ulkona on aivan ihanan syksyinen ilma, joten oli pakko mennä kävelylle kipeydestä huolimatta. En oo ikinä pitänyt syksystä, mutta nyt tuntuu että syksy on melkeen mun lemppari vuodenaika! Rakastan luonnossa liikkumista etenkin syksyisin kun kaatuu koulujutut niskaan niin pääsee luontoon rauhoittumaan. Syksyisin luonto on todella kaunis kun sielä on kaikenmaailman värejä ja lehtiä maassa, on ihanaa kävellä syksyllä kun lehdet kohisee kenkien alla!







Onko siellä ruudun takana muitakin syksy ihmisiä, jotka tykkää pukeutua lämpöisiin villaneuleisiin ja juoda teetä syksyisin? 
En melkein tiedä parempaa tapaa viettää viikonloppu-iltaa kun käpertyä huopaan sängyn nurkkaan villasukat jalassa ja lämmin teekuppi kädessä katsomaan jotain leffaa tai youtube videoita, parasta!
Ja olenhan mä syksyn lapsi kun synttäritkin on syksylla, haha. Enää kuukausi ja viikko täysi-ikäisyyteen!

<3:M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti