Who I am?

tiistai 2. syyskuuta 2014

Koulutusta ja onnellisuutta

Moikka taas pitkästä aikaa! Mulla on ollut iha älyttömän kiire nyt viikon verran ja nyt on ensimmäinen hetki kun voin vaan istua alas kone sylissä ja rentoutua hetken. Viime viikonlopun vietin kokonaan Lohjalla kolutuksessa. Musta tuli taitoluisteluvalmentaja. Se työ mistä aiemmin puhuin oli valentajan työ. Oon aivan super onnellinen  tästä uudesta työstä!! Olin eilen tekemässä työsopimuksen ja ensimmäisen luko-tunnin pidän torstaina, jänskii! Liian pitkän ja henkisest todella rankan tauon jälkeen pääsen palaamaan siihen rakkaaseen kakkos kotiin, jossa olen viettänyt 12 vuotta, jäähalliin. Tällä kertaa vaan mä en oo se tiukoissa trikoissa pyörivä ja hyppivä tyttö, vaan valmentaja. En voi sanoin kuvailla niitä tunteita mitä mä oon tuntenut kun mulle ilmotettiin et en enää kykene luistelua jatkamaan. Koko tää 1,5 vuotta on ollut mulle tosi rankka henkisesti. Luistelu oli mulle niin rakas harrastus elämäntapa, ja se vietiin multa pois. Nyt on aika kääntää uusi kappale kirjassa ja vaihtaa ne tiukat trikoot lämpimiin valkun housuihin.



Meidän tän vuoden koulukuvat tuli, tää on nyt sitten mun viimeinen koulukuva mitä tulee koskaan olemaan,mikäli mä tuolta lukiosta valmistun siinä ajassa missä pitäisi..

Tällä hetkellä ei oo stressistä tietoakaan,Ruotsin yo-kuuntelun on viikonpäästä jo ohi ja terveystiedon kirjoituksiin on 2 viikkoa aikaa ja ruotsin toinen yo-koe onkin 2.5 viikon päästä. Mulla on aikaa vielä:)



Oon ihan rakastunut tohon juotavaan missä on kylmää vettä ja limen ja sitruunan paloja sekä sitruunamehua! Piristää mua ainakin paremmin kun kahvi sillon kun opiskella pitäisi! Suosittelen kyllä ihan ihan kaikkia maistamaan tota terveellistä vettä!



Nyt katsomaan eilinen BB ja sitten koulukirjojen pariin!

Näin tänään, miten huomenna?

<3:M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti