Who I am?

tiistai 21. lokakuuta 2014

15 faktaa

Tein joskus postauksen 20 faktaa, nyt aattelin tehdä pävitetyn version 15 faktaa minusta.

1. Täytän 18 tasan viikon päästä, eli 28.10.

2.Pelkään kuollakseni, että mun jollekin läheiselle sattuu jotain,

3.Olen sinkku.

4. Vietän mun viikonloppu-illat kotona kynttilöitä polttaen.

5. Oon puhelin-addikti.

6. Erotin vasta tämän vuoden kesälomalla ystävistäni ne aidot ystävät.

7. Vuosi 2013 oli mulle henkisesti elämäni rankin, enkä haluaisi kokea mitään niistä asioista enää ikinä uudestaan, mutta olen iloinen että oon päässyt yli suurimmasta osasta silloin tapahtuneista asioista.

8. Olen tajuttoman ujo ellen tunne ihmistä.

9. Sitten kun mut tuntee en ole todellakaan ole enää ujo, päinvastoin.

10. Mikään leffa ei oo saanut mua itkemään niinkuin The fault in our stars.

11. Big Brother ja Salatut elämät on ainoot sarjat mitä seuraan tvstä, ja nekin katson netistä, jonka takia en oo edes ajatellut ostavani välttämättä tv:tä omaan asuntooni.

12. En voisi elää ilman musiikkia.

13. Käytän ihan liikaa rahaa turhiin juttuihin.

14. Perhe on mulle tärkein asia, joka menee muiden asioiden edelle.

15. Suurin haaveni on muuttaa omaan kämppään ja saada sisustaa se just niinkuin itse haluan..



<3:M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti