Who I am?

tiistai 21. lokakuuta 2014

Mustikkasuklaata


Moikka! Päätin tulla vaan nopeesti päivittämään tänne blogin puolelle. Oon tällä hetkellä kipeänä ja mul ois jonkin verran koulujuttuja rästissä, mutta... Tää läppäri on vaan niin paljon kiinostavampi kun noi koulukirjat jotka maistuu jo ihan puulta. Mulla on tosi löysä jakso, mutta en siltikään saa otettua itseäni niskasta kiinni ja tehtyä kaikkea ajallaan. 

Mulla oli koulua eilen vain 1 tunti ja tänään 2 tuntia, tai no olisi pitänyt olla 2 tuntia ja 3 tuntia mutta mä nukuin aamulla liian kauan. Oon ihan jumalattoman väsynyt! Koska oon nyt kahtena yönä nukkunut sen verran kun normaalisti nukun yhdessä yössä. Tänään kyllä jätän illalla BB:n katsomatta ja menen ajoissa nukkumaan!

Kauniit ja värikkäät lehdet alkavat pikkuhiljaa tulla rusehtaviksi ja talvi tekee tuloaan kovaa vauhtia. Tänään aamulla oli vain 2 astetta lämmintä ( kylmää ) ja kun kävelin koulusta autolle päähäni osui muutama lumihiutale, jotka kylläkin sulivat ennen maahan osumistaan.




Mun on koko päivän tehnyt mieli tätä Fazerin mustikkasuklaata, joten koulusta päästyäni ja päivä unoset nukuttuani läksin kauppaan sitä ostamaan. Ihan ehdoton lemppari suklaa! Tämän kaikkein aikojen sekavimman postauksen lopuksi toivotan kaikille hyvää viikon alkua ja jaksamisia syksyn keskelle!

<3:M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti