Who I am?

lauantai 11. lokakuuta 2014

Tyttö heinien keskellä


OOTD
 Paita: Burberry
Takki: Vero Moda
Housut: Dr.Denim
Koru: Guess
Kengät: Converse


Moikka! Pahoittelen tätä viikon hiljaisuutta.. Oon ollut yksinkertaisesti vaan niin väsynyt ja kiireinen etten oo jaksanut/ehtinyt tänne blogiin kirjoittelemaan. Mulla on ollut nyt 2 viikkoa putkeen jokainen päivä töitä ja en oo saanut nukkua 5-7 tuntia pitempään ennen kuin tänään ensimmäistä kertaa sain kunnon yöunet- ah parhautta! Mulle kuuluu hyvää, oon onnellinen! Ensi viikolla onkin vain 2 koulupäivää kun keskiviikkona on taksvärkki ja sitten onkin syysloma! Olen näillä näkymin koko syysloman töissä, joka on ihanaa koska mulla harvoin on tekemistä tollasilla pikku lomilla. 


Tänään aamulla herättyäni ja aamupalat pistettyä poskeeni lähdin pyöräilemään luontoon. Rakastan näitä syksyisiä lehtiä ja sitä miten ne kahisee kenkien alla kävellessä! Otin kameran mukaani ja räpsäisin muutamat kuvat matkalla.



Tästä suuntaankin kohta töihin ja illalla ajattelin katsoa Finlandiatrophya! En oo pystynyt katsomaan mitään taitoluistelukilpailuja itkemättä viimiseen kahteen vuoteen, joten en oo niitä eden halunnut sen kummemmin katsoa. Nyt olen VIHDOIN päässyt yli asiasta, etten enää itse luistele ja olen kääntänyt kokonaan uuden kappalees elämäni kirjassa luistelun suhteen. Jos nyt vihdoin voisin hymyssä suin katsella näitä kisoja kuivin poskin!

P.S. Tietääkö joku sieltä, että millä kanavalla tän päiväinen Brasilia-Argenttiina futispeli näytetään??

<3:M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti