Who I am?

lauantai 15. marraskuuta 2014

Elämässä eteenpäin

Moikka! Pahoittelen ihan hirmusti tätä viikon hiljaisuutta! Oon monena iltana ajatellut tulevani tänne postaamaan, mutta nyt ollut vähän sellainen viikko ettei kaikki ole ollut ihan niin hyvin. Oon ollut surullinen koko viikon oikeestaan ja en oo halunnut blogiini sellaista negatiivista otetta, jotenka olen ollut täälä hiljaa sitten. Toivottavasti te kaikki ihaiset voitte kuitenkin hyvin! 


OOTD:
Takki - Puola
Villapaita - Vila
Farkut - Ginatricot
Kengät - Puola


Eilen päättyi Big Brother ja täytyy kyllä myöntää, että tulee illoista erilaisia nyt kun on 3 kuukautta tottunut joka ilta tunnin jakson katsomaan. Olen kuitenkin iloinen Andten voitosta, onnea hänelle! Tää bb-kausi oli mun mielestä hyvä! Vähän harmi vaan että se tulee kerran vuodessa.. Mutta ei makeaa mahan täydeltä!

Koeviikko alkaa taas keskiviikkona. Mulla on onneksi vain 3 koetta ja sitten siitä parin viikon päästä vielä yksi itsenäisen historian koe. Sitten pitääkin alkaa taas valmistautua kevään ylioppilaskirjoituksiin. Tajusin tuossa yksi ilta, että elämä tästä eteempäin on pelkkää lukemista ja töitä siihen asti, kun on se kauan tavoiteltu lakki päässä. Mutta onneksi sen kaiken aherruksen ja uurastuksen jälkeen alkaakin kesäloma. Aion kuitenkin elää hetkessä ja nauttia elämästä enkä kiiruhtaa turhaan eteempäin asioihin joita tavoittelen.


Ihanaa viikonloppua kaikille ja nauttikaa vapaapäivistä!

<3:M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti