Who I am?

maanantai 3. marraskuuta 2014

Halloween


Moikka! Lauantaina me vietettiin kaveriporukalla Halloweenia hohtogolfaamassa ja ihanan Terhin luona. Oli todella hauskaa ja saatiin nauraa kyllä taas ihan kippurassa kaikki. Menin päivällä Terhille koristelemaan kämppää ja ainakin mun mielestä saatiin siitä tosi kiva ja teemaan sopiva! 



Tänä vuonna mun oli vaikeata keksiä asua, mutta päädyin sitten olemaan piru mustassa baljetti topissa. Ainoa asia mikä mua jäi illassa harmittamaan vähän oli se, että toi punainen väri.. se ei lähtenyt irti musta. Naaman sain onneksi aika puhtaaksi kulmakarvoja ja hiusrajaa lukuunottamatta.. Kaulasta ja käsistä väri ei ole vieläkään lähtenyt, ehkä hinkkaan sitä vielä pois jollain sienellä ja kunnon aineilla..


Ruokia oli vaikka ja mitä, mutta kuvia en saanut kuin näistä super söpöistä purkan makuisista muffinsseista. 




Eilen sunnuntaina valmennuksen jälkeen menin kotiin syömään ja lähdinkin siitä sitten Terhille kun olin luvannut mennä siivoamaan lauantain jälkiä. Ennen sitä kuitenkin käväisin keskustassa tappamassa aikaa odottaessani Terhiä ja ostin Lindexistä mustan pikkulaukun. Hintaa tällä ihanuudella oli 19.95e. Tämä oli viimeinen kappale ja en voinut jätää sitä sinne hyllylle enää kun sen näin. Toinen ostos, The fault in our stars.. VIHDOIN MUN OMA! Oon himoinnut tätä kirjaa kesän jälkeen ihan hirmusti ja nyt vihdoin sain sen omakseni! En kuitenkaan voi sitä vielä lukea koska koulutehtävät painavat niskaan ja koeviikkokin lähestyy. Heti koeviikon jälkeen pääsen lukemaan tätä! Halusin ostaan kirjan englanniksi, koska  se on alkuperäinen ja samalla tulee kuitenkin harjoiteltua kevään ylioppilaskirjoituksiin.

Nyt pitemmittä puheitta siirryn tekemään aamupalaa ja sen jälkeen teen itsenäisen historian kurssin tehtäviä luultavasti parisen tuntia. Heräsin aamulla Terhin soittoon 9.40 kun koulussa mun olis pitänyt olla jo 8.15, en siis ehtinyt kouluun tänään. Ehkä huomenna koitan ehtiä ajoissa..

<3:M 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti