Who I am?

tiistai 25. marraskuuta 2014

Mikä on joulun juttu sulle?



Moikka! Lumet on jo sulanut, mutta tässä nyt kuitenkin muutama talvinen kuva tän syys sateen keskelle. Mä olen kipeänä kotona, mut onneksi mulla ei koulua olisi muutenkaan nyt kolmeen päivään. Saan kunnolla levättyä - ah ihanaa! Koeviikko tuli ja meni mun osalta nopeasti ohi. onneksi. Torstaina alkaakin uusi jakso, joka tulee olemaan mulle rankka. Lukion viimeinen jakso alkaa. Hui aika on mennyt äly nopeesti! Alle kuukausi enään jouluun! Aika rientää kovaa vauhtia ja ei edes tunnu siltä, että joulu tulee ja pian. Onneksi oon sopinut melkein kaikkien kaverien kanssa ettei osteta joululahjoja tänä vuonna rahan säästymiseksi. Mun mielestä joulussa ne lahjat ei oo muuta kun hössötystä. Joulussa ihaninta on se aika mikä vietetään läheisten kanssa ja ne jouluruuat! Saa syödä jouluruokia ja muita herkkuja lähes kyllästymiseen asti ja sitten onkin uusivuosi. Tulen tekemään vuosi 2014 postauksen sitten jossain vaiheessa vuoden vaihteessa, mutta ei siitä sen enempää vielä.




Eilinen aamupala, joka oli super hyvää ja terveellistä!
Jauhottomia banaanilättyjä,
2kananmunaa
1½ banaania
loraus hunajaa
päälle mustikoita
nam!

Mikä teille on joulussa se juttu? Onko se aika läheisten kanssa, lahjat vai tunnelma vai kenties joku ihan muu asia? kerro siitä mulle!

<3:M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti