Who I am?

perjantai 21. marraskuuta 2014

Valoa, tyynyjä ja kynttilöitä

Moikka!Lunta tupruttelee ja joulu tulee. En vaan voi tarpeeksi hehkuttaa kuinka paljon mä rakastan kynttilöitä ja niiden tuoksua, valoa, lämpöä.. ihan kaikkea!Mulla loppui tänään koeviikko ja olen niin helpottonut. Saan vihdoin alkaa ihan tosissani lukemaan tuota The fault in our stars kirjaa - ah parhautta!



Käväisin pyöräilemässä tuola lumisateessa ja hain H&M:n tilauspaketin R-kioskilta. Uskon kyllä, että palautan siitä 2 tyynynpäällistä kun ei vastannut sitten  millään tasolla mun odotuksia. Mutta sain nyt sitten 2 uutta ihanaista mukaan sänkyyni. Lisään tohon vielä toisen tähtityynyn kun vaan löydän jostain tyynyn sen liinan sisään - haha. Ostin samalla reissulla vielä lisää led-valosarjoja huoneeseen, tälläkertaa sängyn päätyyn. Kuitenkaan mulla ei ollut kotona paristoja, joita tarviin noihin että saan ne päälle. Haen illemmalla töiden jälkeen kaupasta paristot niin laitan sitten ensi postaukseen kuvan uusista valoista. Valoja ja kynttilöitä sekä koristetyynyjä ei vaan voi olla liikaa! 



Lumen täyteistä viikonloppua kaikille!

<3:M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti