Who I am?

maanantai 14. syyskuuta 2015

Kuluneelta viikolta


1. Kuu näytti yhtenä iltana ihan älyttömän isolta! 2. Lauantaina kävelemässä Sulosaaressa. 3. Uuni vihanneksia,kanaa ja pinaattia. mm.. 4. Täällä on laivoja, jotka menee edestakasin tossa talon edessä ja pitää kauheeta ääntä..


5. Fuksiaisissa. Meillä oli teemana lastenohjelmat ja lapsuuden sankarit, olin Taotao panda. Fuksiaiset oli kyllä aivan huikee kokemus! Tulin kyllä (niinkun varmaan 99% muutkin mukana olleet) kipeäksi sen jälkeen. Voitettiin fuksimestaruus 2015!! Hyvä susijengi! 6. Heivasin tuulettimen varastoon nyt syksyn tullen ja vaihdoin tilalle hieman lisää kynttilöitä. 7. Sinin kanssa kynttilöitä, pitsaa ja salkkareita! 8. Fuksiaisiin lähdössä ihanan Sinin kanssa.


9. Kävelyllä Sulosaaressa. 10. Iltaisin on parvekkeelta upeat näkymät kun aurinko laskee! 11. Jos joku sattuu seuraamaan mua instagramissa, onkin jo huomannut, että värjäsin hiukset. Olin kyllästynyt vaaleisiin hiuksiin, jotka alkoi pahasti kellertää. Olin ajatellut värjätä vaalean ruskeaksi hiukset talveksi, jottei hius kulu ja ettei tarvii värjätä koko ajan juurikasvua. Luonnostaanhan mulla on sellaiset vaalean maantien väriset hiukset. Pidän varmaan näitä ruskeita nyt ainakin jonkin aikaa, mitä mieltä ootte? Vaaleat vai ruskeat? 12. Kävelyllä Sulosaareen.

<3:M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti