Who I am?

torstai 19. maaliskuuta 2015

Kevät kuulumisia


Moikka! Kevät alkaa näköjään ihan tosissaan saapua tännekin vihdoin! Eilen koiran kanssa lenkillä ollessani huomasin kännykänmittarin näyttävän jopa 12 astetta lämmintä! Aivan ihanaa kun voi jo jättää sitä talvitakkia naulakkoon ja sujauttaa päälleen kevyempää vaatetta. Kevät on vaikuttanut kummasti myös mun mielialaan. Tänä talvena oon ollut normaalia ahdistuneempi ja tuntuu, etten oo voinut kauheen hyvin välillä. Osasyy tähän tietenkin on jo nyt onneksi takana olevat ylioppilaskirjoitukset. Kuitenkin uskon myös synkän ja pimeän ilman vaikuttavan siihen, millainen fiilis on. Pitkästä aikaa tuntuu, että aamulla on ihanaa herätä. Ulkona on valoisaa herätessä ja valoisuus jatkuu pitkälle, jopa iltakuuteen! 


Löysin eilen itseni istumasta työpöydälläni katselemasta kadulla meneviä ihmisiä. Stalkkeri? Hah ei, mulla vaan on välillä tylsää. Yhtäkkiä alapuolella meni postipoika, jolla oli kourassaan Divaani-lehti. Juoksin alakertaan noutamaan lehden ja lysähdin sängylleni. Päivän kohokohta! Ihanaa alkaa pikkuhiljaa keräilemään sisustusideoita omaa kotia varten. Tosin sitä yksiötä ei kauheasti sisustella.. Oli rentouttavaa ihan vaan maata sängyllä lehti nenän alla tämän tällähetkellä vähän sekavan arkeni keskellä. 




Vaikka ylioppilaskirjoitukset ovatkin ohi, on mulla vielä vähän koulua jäljellä. Minulla on jäänyt kokonaan historian neloskurssi käymättä, ja yritän sitä nyt suoritella. Motivaatio kyseiseen kurssiin tuntuu olevan siellä motivaatiomittarin pakkasen puolella. Tuntuu, etten saa vaan mitään aikaiseksi, vaikka kuinka päättäisin niin. Kahdessa päivässä olen saanut surkeat 32 sivua luettua. Lepotauko kirjoitusten ja pääsykokeisiin lukemisen välissä tosiaan houkuttaisi enemmän kuin historian pänttääminen ja rästitehtävien tekeminen. Team viimetippa. Kuuluuko tähän tiimiin muitakin?

Mä aina höpisen täällä omista asioista ja kuulumisista. Nyt mua kiinnostaa tietää, että mitä teille, jotka näitä mun höpinöitä lukevat kuuluu? Millaisia ajatuksia tuleva kevät ja kesä teissä herättävät?


Palailen pian pääsykoe-urakka postauksen parissa!

<3:M



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti